مجھے تم اس طرح سوتے ہوئے مت چھوڑ کر جانا

 

مجھے تم اس طرح سوتے ہوئے مت چھوڑ کر جانا
مجھے بے شک جگا دینا
بتا دینا
محبت کے سفر میں ساتھ میرے چل نہیں سکتیں
جدائی میں ‘ہجر میں’ ساتھ میرے چل نہیں سکتیں
تمہیں رستہ بدلنا ہے
مری حد سے نکلنا ہے
تمہیں کس بات کا ڈر تھا
تمہیں جانے نہیں دیتا
کہیں پہ قید کر لیتا
محبت کی طبیعت میں
زبردستی نہیں ہوتی
جسے رستہ بدلنا ہو ‘ اسے رستہ بدلنے سے
جسے حد سے نکلنا ہو ‘ اسے حد سے نکلنے سے
نہ کوئی روک پایا ہے نہ کوئی روک پائے گا
تمہیں کس بات کا ڈر تھا
مجھے بے شک جگا دیتے
میں تم کو دیکھ ہی لیتا
تمہیں کوئی دعا دیتا
کم از کم یوں تو نہ ہوتا
مرے ساتھی حقیقت ہے
تمہارے بعد کھونے کے لیے کچھ بھی نہیں باقی
مگر کھونے سے ڈرتا ہوں
میں اب سونے سے ڈرتا ہوں 

1458477_710256725665789_1634321992_n

Posted on December 19, 2013, in Urdu Poems and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

